szinglimingli

 2010.10.12. 16:49

oké, bevallom, tegnap mindenféle női oldalakon szörfölgettem, kövezzen, aki nem csinált még hasonlót (és ez a srácokra is vonatkozik! :P). de ez tul.képpen mindegy is, csak végre magyarázza el nekem valaki, h mi a fene az a mingli? én már annakidején a szinglin is fennakadtam, főleg, mivel mindenki verte magát, h ez a modern társadalom betegsége, meg mittudomén, én meg arra jutottam, h a szingliségre vonatkozó általános definíció alapján minden egyedülálló, szüleitől külön élő, önálló keresettel rendelkező ember szingli. ergo én (éppen akkoriban) és a baráti/ismerősi köröm igen jelentős hányada.  szóval már ezt sem értettem, hiszen ilyen kb azóta van, mióta a lányok/fiúk elköltöznek a szülői házból mielőtt bekötik a fejüket. szóval kicsit durván régebben, mint amióta kitalálták ezt a "modern kori betegség" fasságot. és egyébként meg kell mondanom, nem nagyon éreztem a társadalom rákfenéjének, a szerelem szentégét megrontó izének vagy gyerekek előtt rossz példával járó lotyónak magam. de mindegy is, azóta eltelt némi idő, a "szingliket" csak nem vetették máglyára, de most találtak újabb boszorkányüldözni való dolgot, a mingliséget. és én már megint nem értem, h mi a cifrafene van, sztem a szociológusok (vagy mittudomén kik találják ki ezeket az okos dolgokat) titokban figyelnek, és a végső cél az, h engem lehessen valamilyen úton-módon máglyára küldeni. merthogy most meg a mingliség definíciója illik rám. kivéve persze azokat a speckó eseteket, amikor a felek így is maradnak - gyereket vállalnak külön, ilyesmi. de az általános definíció akkor is kb az, h a pár nem él együtt, csak randizgatnak, sokáig. tehát most éppen mingli vagyok vagy mi a fene. csak azt nem értem, h ilyen is volt mindig is. mármint legalább azóta, amióta szinglik vannak. ill. nem szinglik, hanem olyan emberek, akiket manapság szinglinek hívnak. azt nem értem a leginkább, h miért kell mindenféle erőltetett műszavakat kreálni, olyan jelenségekre, amik egyáltalán nem újak, és amíg el nem kezdett mindenki pánikolni, mert egyre nehezebb párt találni, teljesen természetesnek vettük őket. és akkor nézzük logikusan: az ember először ugyebár elköltözik otthonról, a mi példánkban pár nélkül, vagy esetleg van neki, de később szakítanak. tehát a kör a szingliséggel kezdődik. aztán lesz vkije, járnak, dugnak, de nem költöznek össze, mert hát azért kevesen vannak akik  azonnal összebútoroznak akárkivel, nem? tehát ekkor mingli. az a baj, h ezután jó esetben az összebútorozás, majd házasság következik, tehát ha megint akarnak kreálni vmi "új" fogalmat, mert ezeket megunták, akkor az együttélők lesznek az éppen soros idióták? vagy mi?

Címkék: szingli mingli

A bejegyzés trackback címe:

https://reindeertales.blog.hu/api/trackback/id/tr242365915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása